سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Racing Fever 1.5.13 - بازی اتومبیلرانی بسیار جذاب تب ریسینگ برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 338
نویسنده : لئو


Racing Fever 1.5.13 یک بازی اتومبیلرانی فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط استودیوی Gameguru منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی که از گیم‌پلی بسیار مشابهی با بازی محبوب Traffic Racer برخوردار است، شما را مجددا وارد اتوبانهای پرترافیک و شلوغ نموده و مهارت شما در رانندگی سریع و پرخطر را به بوته آزمایش خواهد گذاشت. شما به عنوان یک راننده ماهر باید با انجام سبقتهای متوالی و رانندگی با سرعت بالا و همچنین رانندگی در مسیر مخالف به کسب امتیاز بپردازید تا به معروفترین راننده حاضر تبدیل شوید. در ابتدا شما رقابت خود را با یک اتومبیل فولکس واگن گلف شروع میکنید که بصورت استاندارد بوده و هیچ تغییری بر روی آن صورت نگرفته است؛ اما با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز قادر خواهید بود عملکرد فنی بخشهای مختلف آن را بهبود بخشیده و یا اصلا یک اتومبیل جدید خریداری کنید. این عمل آنقدر ادامه پیدا میکند تا شما به اتومبیلهایی نظیر Audi R8 و Dodge Viper دسترسی داشته باشید. مسیرهای موجود در بازی هم دقیقا الگوبرداری شده از ترافیک ریسر بوده و اتوبانهای یک طرفه، دوطرفه، مسیر شهری و جاده برفی (بزودی) پیش روی شما قرار دارند که البته به غیر از مورد اول بقیه بصورت قفل شده هستند و باید با جمع‌آوری امتیازهای لازم آنها را آنلاک کنید.
درست است که میتوان این بازی را یک کپی از بازی ترافیک ریسر دانست اما این کپی‌کاری کاملا هوشمندانه بوده و در مواردی حتی کفه ترازو به سمت Racing Fever سنگینی میکند. برای مثال میتوان به امکان کنترل اتومبیل با سه دوربین مختلف اشاره کرد که هنوز در ترافیک ریسر خبری از آن نیست؛ همچنین میتوان به وجود گزینه‌هایی بیشتر برای شخصی سازی ظاهر اتومبیل و امکان استفاده از اشکال و نقش و نگارهای مختلف بر روی بدنه اتومبیلها اشاره کرد که در ترافیک ریسر این امر فقط به رنگ خودروها محدود شده است. حالتی هم بنام SLOW MOTION MODE در تب ریسینگ معرفی شده است که با انتخاب آن میتوانید کنترل اتومبیل خود را در مواقع ضروری با دقت بالاتری بر عهده گرفته و بصورت اسلو موشن رانندگی کنید.

 

رمز فایل در صورت نیاز :asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , ,
:: برچسب‌ها: Gameguru, دانلود بازی Racing Fever, دانلود بازی Racing Fever برای اندروید, آخرین نسخه بازی Racing Fever برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Racing Fever برای اندروید, Racing Fever, دانلود بازی Racing Fever با لینک مستقیم, دانلود بازی Racing Fever با پول بی نهایت, دانلود بازی Racing Feve برای تبلت, دانلود بازی Racing Fever مود شده, topgame ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->